Vielä vajaa viikko! Viime vuosi jäi erinäisistä syistä väliin, joten sitäkin suuremmalla innolla odotan tämänvuotista kerhon kesäkokoontumista. Olen ollut tuomoon yhteydessä, ja tiedän että hyvä ohjelma on tänä vuonna tiedossa. Joten.. Saarijärvellä nähdään! T. Japa the Pope
Täälläkin on valmisteluja suoritettu.Minä lähden perjantai aamuna hyvissä ajoin tulittamaan Thruxtonilla kohti Saarijärveä, joten olen varmaankin ajoissa pelipaikoilla. Onkohan kinkeripaikalla dvd soitinta ? Voisin ottaa mukaan pari mp aiheista dokumenttia ,niitä voisi sitten katsella jossain vaiheessa. Onkohan Valkeakosken prospectit tulossa? Perjantaina nähdään.
kokoontumisessa ohjelmanumerona tarkkuusamuntaa "perunatykillä",on muuten hauska kapine!!!! toivottavasti kaikki tutut SR kaverit pääsevät tulemaan!! ja tietysti uusiakin kaivataan mukaan!!
Yksi yö ja sitten se alkaa.... Mihin aikoihin sinne pelipaikoille voi tulla ? Tietää vähän kuinka ison mutkan kautta sinne Saarijärvelle tulee. Tarvittavat tavarat kun vielä keräilee tänään ja pakkaa aamulla, niin siitä se lähtee.
Tervehdys! olen rallipaikalla huomenna n, klo. 10.00 lähtien, aikaismmikin voi tulla,lammen rannassa isohko kota jos satelee!! maksalantieltä on opastus, oransseja sr500 kylttejä.