Eilen SU olin klo 22:00 maissa Mikkelissä. SR500 nyt peräkärryn kyydillä ja menee Hyvinkäälle autotalliin lepäämään. 619km parissa päivässä. Täydellinen reissu. Pärjäsin T-paidalla ja turvaliivillä koko matkan. HUOM! Kylmäverisemmät reissaajat, kunnon ajo-asu vaan päälle. Tämä on minun "oma valintani", kropan jäähdytysjärjestelmässäni on jotain vikaa.
Eilen Juisen kanssa laitettiin Yamahaan uusi keskijalka. Kun kiristimme ketjuja, huomasimme, että mutterin sisäjengat olivat menneet. Onneksi Juisella vastaava pultti, käyn hakemassa lähipäivinä uuden ja postitan Juiselle hänen mutterinsa takaisin. Kuvia linkin ja salasanan takana.
Täydellinen viikonloppu, täytyy sanoa. Kiitokset kaikille. Koska joka vuosi unohdan henkilöiden nimet täydellisesti, kirjoitin nyt itselleni nimiä ja "kohteliaisuuksia" talteen. Tässä Jukan antamana nimilista, mistä listasin joitakin nimiä. Tässä jotain (toivottavasti kaikki):
Kari K. (varaosalistakaveri, Vantaa/Helsinki?)
Jukka K (+ Liisa). Jukka puhelias mies Joensuusta. Kävelevä tietotoimisto, kaveri tietää asiasta kuin asiasta. Jos emmit jotain, kysy. Mukava pariskunta, erinomaista että joku saa naishenkilön mukaan. Olen kysynyt, vaimo ei suostu. Toisaalta ihan OK. Ei kannata tulla, jos "SR500" meininki ei tartu.
Armas L. (Helsinki? Oliko, nyt en ollut varma)
Tuomo L. (kemisti, pohjois-Savo?, en ehtinyt moikata)
Hannu H. (BMW) (en ehtinyt moikata tänä vuonna)
Marko V. (puuhamake, prätkän pakoputken suoja)
Lasse H. (Parainen, lähti aikaisin Yamaha-paita päällä. Pisin matka tänä vuonna)
Petri M. Englantilainen Thriumph-pyörä. Uusi/hieno pyörä.
Ilo (Ilpo Leino). Vanha kunnon Ilpo. SR500 toimii. Tohmajärvi-Punkaharju.
Marko Hakkarainen --> kuoliaaksinaurattajakaveri. Tohmajärvi-Punkaharju.
Seppo K (grillaaja, Savonlinna). Juisen "naapuri". Tuntee myös Volvot (hyvä homma, pitääpä soitella jos tulee jotain Volvo V70 D5, vm. 2004, tuotu Italiasta, ajettu 240.000km (Suomessa ajoa Riihimäki-Helsinki) ja minä jatkan Hyvinkää-Vallila/Nordea. Diesel ja automaattilaatikko toimii OK. Ei vikoja (toistaiseksi).
Juise L (Savonlinna, entinen SR500-omistaja. Auttoi tukijalan kiinnittämisessä. Mekaanisen työn guru. Sanoin SR500:stani, että "Kiertokangen yläpään silmukka on väljä. Kone voi "poksauttaa" jossain vaiheessa. Työläs remontti, jos iskee päälle."
Aarne D. (Gospel Riders, herrasmies)
Heku (Sr500-guru lienee hänkin)
Leskimake (Markku L.)
Martti J. (Lammi, ei tullut mukaan, työkiireitä. Lähetti terveiset kaikille. Haen SR500:n peilit häneltä jossain vaiheessa)
Kiitokset ja toivottavasti nähdään (viimeistään ensi vuonna, ellei aikaisemmin).
PS:
Joitain prätkäkuvia + Savonlinna: (salasanan saa pyytämällä emailitse. Kuvista saa tehdä omia kopioita vapaasti. Ne on yhteisiä (vähän kuten SR500:n osat).
http://graniitti2.1g.fi/kuvat/20110710_ ... avonlinna/Tuomas Kivinen, Hyvinkää
tkivinen@gmail.com